Postup

  • 1. vyplnit formulář
  • 2. zabalit zboží
  • 3. odeslat zboží

Vrácení zboží

Pokud chcete zakoupené zboží vrátit:

  1. Můžete se stavit u nás ve firemní prodejně na Suchdole
  2. Nebo nám ho poslat spolu s tímto formulářem vyplněným na druhé straně.
    Peníze vracíme formou bankovního převodu. Na vrácení zboží máte 14 dní od převzetí zásilky. My vám peníze vrátíme také maximálně do 14 dnů od převzetí vráceného zboží.
  3. K vrácení zboží můžete využít kód pro zpětné poslání od společnosti Zásilkovna: „99555490“. Tento kód si stačí připravit spolu se zabaleným a připraveným zbožím k poslání v jakékoliv pobočce Zásilkovny.

Výměna zboží

Přejete si vyměnit zboží? Rádi vám vyhovíme. Máme pro vás tři varianty, jak tak učinit.

  1. Zboží můžete vrátit pomocí Zásilkovny, tak jak je uvedeno u postupu k vrácení a udělat objednávku novou. Do poznámky uveďte "výměna". Za původní objednávku vám vrátíme peníze na účet. Tento způsob zaručuje okamžité odeslání nové objednávky (pokud je zboží skladem). Tato varianta je vhodná, pokud na výměnu spěcháte.
  2. Zboží k nám pošlete a na druhou stranu formuláře uveďte, za co ho chcete vyměnit. V případě přeplatku potřebujeme číslo bankovního účtu. V případě nedoplatku posíláme rozdíl ceny na dobírku
  3. Zboží lze měnit u nás ve firemní prodejně.

K vrácení zboží můžete využít kód pro zpětné poslání od společnosti Zásilkovna: „99555490“. Tento kód si stačí připravit spolu se zabaleným a připraveným zbožím k poslání v jakékoliv pobočce Zásilkovny. Na vrácení zboží máte 14 dní od převzetí zásilky. Tato doba se nevztahuje na nenošené vánoční dárky. Ty lze měnit do 15.1.

Reklamace

Při reklamaci prosíme pošlete zboží s tímto formulářem a uvedením důvodu reklamace. Obratem se věcí budeme zabývat. K vrácení zboží můžete využít kód pro zpětné poslání od společnosti Zásilkovna: „99555490“. Tento kód si stačí připravit spolu se zabaleným a připraveným zbožím k poslání v jakékoliv pobočce Zásilkovny.

Oprava výrobku

Pletený svetr nebo čepice nejsou nezničitelné. Stane se, že si zatrhneme třeba rukáv svetru o nějaký ostrý předmět a vytáhne se očko úpletu. To není žádná tragédie a lze to opravit. Pokud se vám stane taková nepříjemnost, stačí výrobek doručit do Kamy a my ho profesionálně opravíme. Samozřejmě to neplatí u případů, kdy vám šatník navštíví moli, nebo dojde k větší destrukci. Až na několik málo případů jsme ale vždycky výrobek opravili ke spokojenosti zákazníka. Nejjednodušší je poslat fotografii na info@kama.cz a my vám řekneme zda je úplet opravitelný. Pokud se jedná o drobnou opravu, provedeme ji zdarma. Rozsáhlejší opravu naceníme a po dohodě výrobek opravíme.

Váš košík je prázdný

Tyto produkty jsou z jiného materiálu, odstín barev se může lišit.

Načítám výsledky…