Produkty

Vzkazy od zákazníků


 

30.1.2017

 

Vážení a milí

nevím, zda píšu správně, ale zažila jsem neopakovatelný týden na Mistrovství Evropy v krasobruslení.
A celý týden jsem ho jako člen organizačního týmu prožila ve Vašem svetru, který jsem si po prvním dnu tak zamilovala, že jsem v něm
téměř i spala:).
Lidé mne zastavovali a ptali se, kde ho mohou koupit:D.
Moc děkuji, myslím, že jsem nebyla sama, komu bylo v něm moc příjemně:)
Spoustu fotek máme na našich www a také jsme sdíleli na našem FB tanečního studia
Ať se Vám moc daří!!!
Ing. Leona Banková
vedoucí Tanečního studia Ostrava a pracovník organizačního týmu šampionátu ME 2017
 


 


 

22.12.2016

 

Dobrý večer pane Pertl,

Vaši firmu znám již velice dlouho od mládí a jsem spokojený s materiály a službami.

Jsem nadšený, že v České republice je značka takových kvalit a rozměrů, že se Vám daří již tolik let před konkurencí.

Vím, že stále zlepšujete svoje technologie a materiály, které jsou opravdu hodně kvalitní a poslouží uživatelům v drsných podmínkách na horách. I když cena je vysoká, tak za tu funkčnost a kvalitu to stojí. Za ty roky už mám asi 9x čepici a další nákrčníky a šály a čepice pod přilbu. Nemohu si je vynachválit, ale špička je opravdu v tom, že stále mě mile překvapujete kvalitou výrobků a použitých materiálů jako je Gore-tex. Rád si za kvalitní věci připlatím a vím, že dlouho vydrží, když se k tomu člověk dobře chová dle Vašich předepsaných postupů.

Už mi jen chybí svetr, který bych si rád někdy koupil, ale zatím musím šetřit. :-)

Přeji Vám i celé Vaši šikovné KAMA rodině vše nej do dalšího úspěšného roku, ať jste všichni plní síly a zdraví.

Ať opět přinesete na trh další nové modely a provedení a taky zlepšení.

Budu se těšit s jsem Vašim věrným fanouškem.

Dan Pokorný

 


 

Vzkaz z FB:

 

Jestli je ten medialni obraz odrazem vas, jako lidi a rodiny a ne jen "vyrobek" nejakeho hodne dobreho marketaka, tak je to mazec. A jestli je to jen neci dobra prace, tak mi to snad nerikejte, protoze ten pocit, ze existuji takovi lide a navic rodiny me hreje stejne, jako hreji vase vyrobky. Prala bych vam, aby cim dal vic lidi kupovalo obleceni vyrobene u nas s laskou k remeslu a krasnym pribehem o ceste za svym snem. At se vam dari. 😉 Pavla

 


 

Poděkování mailem:

V průběhu podzimu a zimy, kdy rozesíláme nejvíc zásilek, dostáváme skoro denně nějakou reakci, ale tato je extrémně milá. Jen doplníme, že stokoruna o které se mluví nám poslal pan Prokeš na poštovné, když chtěl na vlastní náklady měnit svetr.

„Dobré ráno pane Pertl,

svetr mi byl včera doručen, padne teď skvěle a já jsem moc spokojený!!! Původně mi ho chtěla žena dát pod stromeček, ale neodolal jsem a již včera v podvečer v něm vyrazil na svařák.
Tu stovku co jste mi poslal zpět jsem vhodil do kasičky pro potřebné u vánočního stromu v Olomouci.

Chci vám moc poděkovat za ochotu a korektnost. Jenom víc takových českých firem!!!!

Přeji vám (vám osobně i vaší firmě) hodně zdraví, úspěchů a spokojených zákazníků (mezi které se již počítám i já). Sympatiemi a chválou vaší značky určitě nebudu šetřit!!

S pozdravem a přáním klidného konce roku a do nové vše NEJ!!

Radovan Prokeš

 

 

V únoru 2014 jsme provedli rozsáhlý zákaznický průzkum se zaměřením na kvalitu našich produktů a služeb. Na 30 otázek odpovědělo 805 respondentů.

Na závěr jsme jsme se ptali zda nám zákazníci chtějí něco vzkázat.

Zde jsou doslovné odpovědi: